کد خبر 846045
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
صفری

برای عملی نمودن منویات مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی ، در بازسازی مناطق زلزله زده از تولیدات داخلی با اولویت تولیدات استان استفاده کنیم !

به گزارش مشرق، مهندس صفری در گفت و گویی با اشاره به اهمیت شعار سال 97 که به درستی در این مقطع زمانی توسط رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است و لزوم پایبندی همه ی اجزای جامعه به این مقوله ، اظهار داشت : استراتژی حمایت از تولیدکنندگان کالاهای استانی در اولویت برنامه کاری مجمع نماینده گان استان قرار دارد و معتقدم حلقه مفقوده توسعه و رونق اقتصاد استان و تنها راه رفع معضل بغرنج و آزاردهنده بیکاری جوانان ؛‌ حرکت متحدانه ؛‌همسو ویکپارچه همه مسؤلین استان درحمایت از تولیدکنندگان کالاها وخدمات استانی می باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در هنگام بازدید از سرپل ذهاب پس از وقوع زلزله،  عنوان داشت :همانطوریکه ایشان فرمودند "‌ زلزله مصیبت است و ویرانی ببار می آورد اما می توان باهوشمندی آنرابه فرصت تبدیل کرد"‌ و به نظر من اکنون زمان بهره بردن از این فرصت برای تقویت تولیدات داخلی می باشد .

صفری در ادامه اشاره داشت : در همین رابطه از استاندار محترم وکلیه دستگاه های ذیربط تقاضا دارم با توجه به وجود ظرفیت های موجود درصنعت استان؛ترتیبی اتخاذ نمایند تادر زمان بازسازی شهرستان های آسیب دیده درجریان زلزله؛‌ تا جایی که ممکن است از مصالح و اقلام تولید شده در داخل استان استفاده گردد .

وی نظارت دقیق بر اجرای این موضوع را گامی موثر و مثبت در به چرخه درآوردن چرخ های زنگ زده تولید و اشتغال استان ، دانست و گفت :در صورت تحقق این مهم استان ما بدون شک از استانهای پیشرو در حمایت عملی از تولیدات استانی و کالاهای ایرانی خواهد بود .

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس